
Promouen: El Servei de Farmàcia Hospitalària de l’Hospital General Universitari Doctor Balmis i l’Institut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant.
Data: Durant l’any 2026 les sessions se celebraran el primer dimecres de cada mes, excepte al gener, que tindrà lloc el segon dimecres, dia 14.
Dirigido a: Profesionales de Farmacia Hospitalaria, con especial énfasis en los residentes, pero abierto a cualquier farmacéutico/a de hospital y otros profesionales interesados en el ámbito.
Els primers dimecres de cada mes, els residents de farmàcia es reuniran al saló d’actes de l’Hospital General Universitari Doctor Balmis per a generar un espai d’aprenentatge, actualització i reflexió sobre temes actuals i rellevants de l’especialitat, on s’abordaran les àrees clau de la Farmàcia Hospitalària.
-
Fomentar l’aprenentatge continu i l’actualització científica.
-
Impulsar la col·laboració entre residents i professionals de diferents centres.
-
Consolidar coneixements i desenrotllar habilitats essencials per a la pràctica assistencial.
-
Oferir un espai accessible i acollidor per a tota la comunitat de Farmàcia Hospitalària, afavorint la creació de xarxes professionals.















