L’Institut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant (ISABIAL) organitza la sessió “Situació de la investigació realitzada per Infermeria en el Departament de Salut d’Alacant – Hospital General Universitari Dr. Balmis” que es durà a terme el 14 de novembre a les 9:00 hores al saló d’actes de l’hospital.
Durant la sessió dirigida al col·lectiu d’Infermeria, s’abordaran diversos temes, entre els quals es troben:
- Reflexió sobre la investigació en els centres sanitaris.
- Reflexió sobre els problemes per a la realització de la investigació en els centres sanitaris.
- L’Institut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant (ISABIAL).
- Propuestas para promover la investigación entre el personal de enfermería del Departamento de Salud de Alicante – Hospital General Universitario Dr. Balmis.

