
Lloc: Saló d’actes Hospital General Universitari Doctor Balmis d’Alacant
Data: 02 de juny de 2026 (15:30 a 17:30 hores)
Format: Presencial i en línia
Dirigit a: Metges adjunts i residents
La Direcció d’Atenció Primària del Departament de Salut Alacant–Hospital General, juntament amb l’Institut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant (ISABIAL) i amb el suport de Lilly, organitzen una jornada sobre actualització en el maneig de l’obesitat sota el lema «Transformant l’obesitat en oportunitats de salut» el 2 de juny de 2026 al saló d’actes de l’Hospital General Universitari Doctor Balmis.
Durant la jornada s’oferirà una actualització multidisciplinària sobre l’obesitat, abordant-la com una malaltia crònica i estigmatitzada que requerix una atenció integral.
A més, especialistes de Cardiologia, Neurologia, Cirurgia Bariàtrica, Medicina Interna i Nefrologia compartiran la seua visió sobre les conseqüències de l’adipositat en diferents òrgans i sistemes, destacant la importància del treball multidisciplinari per a millorar la prevenció, el diagnòstic i el tractament dels pacients amb obesitat.


